Jak zaktywizować ucznia, aby nie zasnął w czasie lektury? Można zaproponować mu wykonanie pudełka, które ukryje w sobie przedmioty związane z treścią czytanej książki. Takie pudełka wykonali uczniowie klasy 2 C😁W pudełkach znalazły się obrazki, które symbolizowały niektóre przedmioty. Dzieci dekorowały pudełka z zewnątrz, aby nawiązać do treści książki. Napisały także list do ulubionej skarpetki 😊Powstały bardzo ciekawe prace. Oceńcie sami 💪

W ramach projektu Uniwersytetu Dzieci "Mali matematycy - gdzie kryje się matematyka?" klasa 2 C zmierzyła się z tematyką upływu czasu, sposobów jego odmierzania. 🕰️⏰⏳Dzieci poznały mechanizm działania różnych zegarów, wykonały samodzielnie wahadełko, klepsydrę, zegar słoneczny i zegar wodny. W ramach zajęć edukacji matematycznej rozkodowywały ukryte zegary. To były bardzo owocne zajęcia. Mamy nadzieję, że również i Was zainspirują do wspólnej zabawy z zegarami w tle w waszych domach 👌😊⏳⌚⏰⏱️⏲️🕰️

Uczniowie klasy 2 C eksperymentują.🧐😊 Kontynuując innowację pedagogiczną "Wielkie odkrycia w szkolnej ławce - eksperymenty i doświadczenia w edukacji wczesnoszkolnej" dzieci z klasy 2 C wzięły udział w lekcji pt. "Do czego wykorzystujemy magnes" 🧲🔬Skupiliśmy się na zagadnieniu magnetyzmu. Dzieci dowiedziały się do czego służy magnes, gdzie się go wykorzystuje, gdzie w środowisku naturalnym możemy go spotkać. Dowiedziały się także czym jest pole magnetyczne. Zapraszamy do obejrzenia prezentacji z zajęć i zachęcamy do powtórzenia zabawy w domu. 😊🧲👌